Przywitajmy ją brawami… Oto przykleiliśmy swój znaczek Mazdy, ten powiew świeżości zawita w całej Europie wiosną 2022 roku uwaga, jako nowa Mazda 2.

Silnik
1,5-litra, 3-cylindry, łączna moc systemowa 116 KM. Paczkę pierwszą robi w 9,7s, czekajcie znane mi to z pewnego samochodu, który już u nas gościł. Tak to TOYOTA Yaris z silnikiem Hybrydowym. Mazda nic tutaj kompletnie nie zmieniła, choć może i dobrze, bo toyota dopracowała ten silnik naprawdę dobrze

Co tutaj się zadziało?

Widać Toyota weszła we współpracę wraz z Mazdą, czego efektem będzie nowa Mazda 2. Wszystko działa na takiej samej zasadzie jak oryginalnym Yarisie. Podobna współpraca jest praktykowana z suzuki, w którym w ofercie występuje przebrana corolla (nazywamy ją prześmiewczo “sworolla”). Dlaczego tak się dzieje? Proste, cięcie kosztów przez markę. Łatwiej kupić coś i sprzedać ze swoim znaczkiem niż wyprodukować coś oryginalnego. Szkoda, bo poprzednik to była ciekawa proporcja w segmencie mieszczuchów.

