Ford prezentuje zupełnie nowego pickupa Rangera Raptora z 3-litrowym silnikiem EcoBoost V6 twin-turbo, który generuje 288 KM mocy i 491 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Zmodyfikowane zawieszenie z 2,5-calowymi amortyzatorami Ford Performance FOX z wewnętrznym bypassem Live Valve.

Elektronicznie sterowany, aktywny układ wydechowy pracuje w czterech trybach, co umożliwia dostosowanie brzmienie silnika do różnych scenariuszy drogowych. Układ stałego napędu na cztery koła obejmuje elektronicznie sterowaną dwubiegową skrzynię rozdzielczą oraz blokady przedniego i tylnego mechanizmu różnicowego. Całkowicie nowy Raptor jest pierwszym Rangerem nowej generacji, który pojawi się w Europie. Dostawy dla klientów rozpoczną się pod koniec lata.
Kolejną dużą zmianą jest to wnętrze, które przeszło dużą modernizację. Ford postanowił tutaj przeszczepić rozwiązanie pionowego tabletu z modelu Mach-E. Całość dopełniają czerwone przeszycia, sportowe fotele marki Recaro, a także spora ilość trybów jazdy terenowej jak i sportowej.